סקודה אניאק - SKODA ENYAQ - רכב 100% חשמלי

סקודה ENYAQ הוא רכב פנאי החשמלי המיישם את שלדת MEB שתוכננה מתחילתה לשמש רק במכוניות חשמליות
מתקדמות. הרכב מזכיר בגודלו את הסקודה קודיאק האהובה עם מידות מעט קטנות יותר (רק פחות מ 5 ס"מ באורך ו3 ס"מ פחות ברוחב ) עם 5 מושבים דבר אשר מאפשר מרווח פנים גבוה גם למבוגרים אשר יושבים מאחור ותא מטען גדול  585 ליטר שייתן מענה גם למשפחה גדולה . 
בסקודה ENYAQ הכוח מגיע ממנוע חשמלי יחיד עם תפוקה של 180 כ״ס ו-31 קג״מ. המנוע מוזן מסוללת ליתיום בעלת קיבולת של 64 קוט״ש אשר
מספקת טווח של עד 413 ק״מ** (על פי יצרן WLTP ) או 517** (על פי יצרן WLTP ) ק"מ עם 204 כ"ס לדגם עם סוללה 82 קוט"ש . למערכת החשמל יכולת לקבל טעינה משקע ביתי אבל גם מעמדת טעינה מהירה DC ,שתקפיץ את הטעינה מ-10% ל-80% בכ- 30 דקות בלבד. האניאק בעל סביבת נהג באיכות גבוהה ומלאת טכנולוגיה, עשיר במערכות עזר, עם פנים מרווח ואבזור נדיב. התא שעשוי באיכויות הגבוהות של סקודה, עם חומרי גלם משובחים ועם פתרונות חכמים בכל פינה.

חבילת האבזור העשירה כוללת חישוקי סגסוגת 19 אינץ׳, פנסי LED מלאים לפנים ומאחור, מפתח חכם, תאורת אווירה פנימית, ממשק קארפליי ואנדרואיד. חבילת הסיוע והבטיחות המתקדמת כוללת שמירת נתיב, בלימת חירום אוטונומית, חיישני אורות וגשם, מערך של כריות אוויר וכמובן מערכות בקרת יציבות ומשיכה לצד עיגון למושבי בטיחות לילדים.
סקודה ENYAQ  רכב משפחתי מרווח חסכוני ובעל טווח נסיעה גבוה.

* ייתכנו שינויים קלים במפרט בהתאם למועד ההזמנה או לרמת הגימור
** מפרט זה אינו מהווה מצג מחייב, התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

*המחיר כפוף לאישור הגורם המממן, בתוספת מקדמה + בלון בסוף התקופה לתקופה של 60 חודשים. 

המחיר כפוף למלאי הקיים נכון לינואר 2022 ועלול להשתנות. 

** הטווח הוא על פי תנאי מעבדה , הטווח עלול להיות נמוך יותר ותלוי בתנאי הדרך , נהיגה וכד' . 

 

אנו ב Evleasing נוכל להציע לכם רכבים חשמליים בליסינג מימוני ישירות מהיבואן  עם 0 ק"מ במחירים אטרקטיביים ואפשרויות  מימון נוחות כולל מימון 100%. 

אנו ב Evleasing נוכל להציע לכם רכבי פלאג אין בליסינג מימוני ישירות מהיבואן יד 00 עם 0 ק"מ במחירים אטרקטיביים ואפשרויות  מימון נוחות כולל מימון 100%. 

דברו איתנו