ליסינג רכב חשמלי – ליסינג מימוני , תפעולי , פרטי וקניית רכב חשמלי 0 ק"מ למגוון רחב של רכבים חשמליים במחירים אטרקטיביים אנחנו נתאים לך את הרכב לצרכים ולתקציב

מחפשים ליסינג לרכב חשמלי  / קניית רכב חשמלי? הגעתם למקום הנכון , אצלנו תוכלו לקבל פתרונות לליסינג לרכב חשמלי לעסקים , ליסינג פרטי לרכב חשמלי , ליסינג מימוני לרכב חשמלי וליסינג תפעולי לרכב חשמלי . מה ההבדלים ? 

מהו ליסינג מימוני פרטי ותפעולי לרכב חשמלי

הדרך הקלה ביותר להסביר בפשטות מה הוא עסקה מימונית (עסקת מימון)  קניית רכב עם פריסת תשלומים לתקופה ארוכה , עם אפשרות בחירה ושליטה בסוג הרכב במסלול תשלומים נוח מאוד במקרה של עסקה מימונית הרכב נרשם על שם הלקוח ולא על שם החברה (בליסינג רכב חשמלי הרכב נרשם על שם חברת הליסינג).

לרוב עסקת ליסינג מימוני נע בין 36-60 חודשים ועסקת מימון בין 36-100 תשלומים, כאשר לרוב הלקוח ישאיר מקדמה בתחילת העסקה וישלם תשלום פעם בחודש, בסיום העסקה יצטרך להשלים את ההלוואה באחד המסלולים שאפרט בהמשך. יש גם אפשרות למימון 100% ללא מקדמה כפוף לאישור הגוף המממן. (עסקת מימון ) .

לאדם אשר מעוניין לנסוע ברכב חדש מ"הניילון" אך אין לו את ההון הדרוש לכך אנו נותנים את האפשרות להשתמש ברכב חדיש על ידי תשלומים חודשיים קבועים בתוספת מקדמה חד פעמית .

ליסינג מימוני לרכב חשמלי לעסקים

אם אתה עסק עוסק מורשה או חברה בע"מ יש לנו פתרון ייעודי בו נוכל להעניק לכם (כפוף לאישור הגורם המממן) ליסינג מימוני אשר נותן לכם חשבונית שכירות חודשית לתקופה של בין 36- 60 חודשים בתנאים אטרקטיביים.  

לפרטים על ליסינג מימוני לרכב חשמלי לחץ כאן 

ליסינג פרטי לרכב חשמלי 

אנו מציעים אפשרות לליסינג פרטי לרכב חשמלי עם אפשרות מסלול שכולל ביטוחים וטיפולים במחירים אטרקטיביים ולמגוון רכבים חשמליים בליסינג פרטי (ליסינג  מימוני ) בסוף התקופה יש אפשרות ללקוח להחזיר את הרכב , להחזיר את הרכב ולהתקדם לעסקת ליסינג חדשה או לרכוש את הרכב . 

לפרטים על ליסינג פרטי רכב חשמלי לחץ כאן 

ליסינג תפעולי לרכב חשמלי 

במידה ואתם חברה ומעוניינים בליסינג תפעולי לרכב חשמלי אצלנו תוכל למצוא מגוון רחב של רכבים ובתנאים אטרקטיביים . 

לפרטים על ליסינג תפעולי לרכב חשמלי לחץ כאן 

קנית רכב חשמלי 0 ק"מ 

אנשים רבים מעוניינים לקנות רכב חשמלי 0 ק"מ אך לא תמיד יש בידם את כל הסכום הנדרש לעסקה . 

עסקת מימון ( בשונה מליסינג רכב חשמלי) , הלקוח לרוב שם מקדמה (יש אפשרות ללא מקדמה כפוף לאישור ) ופורס את התשלומים על הרכב לרוב בין 36-100 תשלומים . הרכב נרשם על שם הלקוח (בשונה מעסקת ליסינג רכב חשמלי) . 

בדרך זאת אפשר להתחדש ברכב חשמלי חדש עם מחירים מיוחדים ופריסת תשלומים נוחה . 

בקניית רכב חשמלי 0 ק"מ לרוב מחיר הרכב יהיה זול משמעותית ממחיר המחירון של היבואן באלפי שקלים. 

לפרטים על קניית רכב חשמלי 0 ק"מ לחץ כאן 

מה לא כלול בעסקת ליסינג מימוני / ליסינג פרטי ?

בעסקת ליסינג מימוני הוצאות התפעול השוטפות כגון: דלק, אגרות רישוי, ביטוח ,טיפולים וכדומה .

בעסקת ליסינג פרטי לרכב חשמלי יש אפשרות להוסיף לשרות ביטוחים וטיפולים . 

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של רכבים חשמליים , פלאג אין ורכבים היברידים במחירים אטרקטיביים ובמגוון מסלולים עם אפשרות של עד 100% מימון.  

אנו בחברת Evleasing מציעים ללקוחותינו : 

אז אחרי שהבנת מה זה כולל כל מסלול ליסינג רכב חשמלי נשמח לתת לך הצעה בין אם זה ליסינג פרטי לרכב חשמלי , ליסינג מימוני לרכב חשמלי , ליסינג תפעולי לרכב חשמלי, קניית רכב חשמלי או עסקה מימונית לרכב חשמלי נשמח לעמוד לשירותכם .

אנו Evleasing נשמח לעזור לך לבחור את המסלול ליסינג רכב חשמלי או קניית הרכב המותאם לך ספציפית ונשמח לעזור בכל שאלה . 

ליסינג רכב חשמלי כדאי לדעת

אני זוכר שהשיקו את האיפון הראשון היה הרבה רעש, אך חלק מהאנשים ומהחברות המתחרות (דוגמת מוטרולה ונוקיה ששלטו אז בשוק) חשבו שזה לא הכיוון שהסמארטפונים הם מכשירי נישה שהם יקרים ומסובכים ולכן לא הגיבו בזמן, אנחנו יודעים מה קרה. 

כך אני רואה את הרכבים החשמליים. 

טסלה החלה את המהפכה וכבר היום אפשר לראות שרוב היצרנים הגדולים מפסיקים או מצמצמים את הפיתוחים של מנועי הבעירה הפנימית ומפנים את המשאבים לעתיד, רכבים חשמליים. 

בשנים האחרונות כמעט כל יצרני הרכב זיהו את המגמה ומציגים רכבים חשמליים גם מותגי הפאר וגם מותגים עממיים על מנת לא להישאר מאחור.

המותגים הסינים כיום מובילים את מהפכת הרכבים החשמליים ושאר היצרנים בעולם עושים כל שביכולתם על מנת להישאר במשחק. 

כמעט שלא עובר חודש בלי שאנו שומעים על עוד מכונית חשמלית שמוצגת בעולם .

זה הזמן להתקדם וליהנות מהטכנולוגיה והחיסכון. 

מה הם היתרונות של רכב חשמלי :

אם חושבים על זה לרכב החשמלי יש הרבה מאוד היתרונות ומעט מאוד חסרונות.  אז למה לא לעבור לליסינג רכב חשמלי או לקנות רכב חשמלי ? 

*הרכב החשמלי נכון להיום זול יותר לתחזוקה – דלק, טיפולים, אגרות רישוי.(אגרת הרישוי מתוכננת לעלות בשנת 2025).  

*רכב חשמלי לא מזהם. נכון אפשר לטעון שיהיה זיהום מכיוון שיצור חשמל מזהם , אך מצד שני גם תחנות הכוח כיום עוברות לאנרגיות חלופיות ופחות מזהמות, כמו כן הן נמצאות רחוק מריכוזי אוכלוסייה.   

*המנוע החשמלי פשוט בהרבה ובעל פחות מערכות נלוות מאשר מנוע בעירה דבר אשר גורם לתחזוקה נמוכה יותר (פחות חלקים שיכולים להתקלקל וזקוקים לתחזוקה) ופחות רכיבים כמו: משאבות, שמנים, פילטרים, מערכת קירור, לרוב גם אין צורך בתיבת הילוכים וכמו כן גם פחות בלאי למערכת הבלמים מכיוון שרכבים חשמליים משתמשים באנרגיה הבלימה ליצירת חשמל ולכן הבלאי יהיה נמוך יותר .

שורה תחתונה :חיסכון בכסף ואמינות גבוה יותר.

*חווית נהיגה – חלוקת הכוח ברכבים חשמליים שונה מרכבי בנזין או סולר, ברכב חשמלי לחיצה על הדוושה וכמעט כל הכוח זמין במידית . 

 * שקט, אין רעשים של המנוע וחלקיו. 

ליסינג רכב חשמלי בין אם זה פרטי , תפעולי, מימוני או קניית רכב חשמלי חוסך בטווח הארוך עלויות ונותן ללקוח טכנולוגיה שאין ברכבים אחרים. 

חסרונות רכב חשמלי :

אז מהם בעצם החסרונות ? אני חושב שיש רק חיסרון אחד עיקרי פחד מטווח נסיעה. 

כיום רוב היצרנים מדברים על בין 300 ל 500 ק"מ בין טעינה (יש רכבים חשמליים לרוב רכב יוקרה אשר יגיעו לטווחים גבוהים יותר , בפועל לרוב מדובר על 250 ל 450 ק"מ אמיתי)  ולכן במידה ואנו מעוניינים לצאת לנסיעה ארוכה אלינו לתכנן את הנסיעה ולבדוק היכן ישנה תחנת טעינה. 

אך חיסרון זה מצטמצם ואנו רואים כיום פריסת תחנות טעינה במרכזי קניות, תחנות דלק וכל הזמן נוספות רבות אחרות.

כמו כן ממוצע הק"מ של נהג בישראל הוא בין 16 ל 17 אלף ק"מ בשנה כלומר ממוצע של כ 40 ק"מ ביום (רחוק בהרבה מהטווח הנסיעה של הרכבים החשמליים).  

 

מבצעים על עסקה מימונית לרכב חשמלי / היברידי 

מקסוס איוניק 6 ליסינג רכב חשמלי / קנייה
מקסוס איוניק 5+ רכב חשמלי 6 מקומות
מקסוס איוניק 5+ עם 6 מקומות - ליסינג רכב חשמלי / קנייה
skywell et5 XR-86
skywell et5 86
מקסוס דליבר 3 חשמלי
מקסוס דליבר 3 חשמלי

אנו ב Evleasing נוכל להציע לכם ליסינג לרכבים חשמליים – ליסינג מימוני , ליסינג פרטי , תפעולי וקניית רכב 0 ק"מ במחירים אטרקטיביים ואפשרויות  מימון נוחות כולל מימון 100%. 

אנו ב Evleasing נוכל להציע לכם ליסינג רכבים פלאג אין –  בליסינג מימוני , ליסינג פרטי , תפעולי וקניית רכב 0 ק"מ  במחירים אטרקטיביים ואפשרויות  מימון נוחות כולל מימון 100%. 

אנו ב Evleasing נוכל להציע לכם רכבים היברידים בליסינג מימוני , ליסינג פרטי , תפעולי וקניית רכב 0 ק"מ  במחירים אטרקטיביים ואפשרויות  מימון נוחות כולל מימון 100%. 

    זמינים גם ב :

    דברו איתנו